I didn't know vanity is a crime


Piercade läppen idag ^^ jag blev jättenöjd! Sadly, mina föräldrar håller inte med. Inte för att jag bryr mig om de tycker jag är fin eller inte, men de kan väl hålla sina negativa åsikter för sig själva som civiliserade människor... Jag vet att alla tycker olika och jag respekterar det, men det känns inte okej att när ens familj inte gör det. Hur kul är det att höra "men gud vad fult" och att man är en "besvikelse" från sina egna föräldrar? Jag går inte och dissar deras smaklösa outfits... Och att man borde göra helt andra saker för pengarna, wtf det är mina pengar. Jag har till och med eget jobb dvs egen inkomst. Och hey, om jag inte piercat mig för pengarna hade de med 100% sannolikhet gått till fika och godis. Som Kira skulle ha sagt, I'm righteous! Ahh rant rant, vem bryr sig. Mest ville ba skriva av mig lite för att jag tar illa upp över att jag är en besvikelse för mina föräldrar fast jag har höga betyg, är relativt skötsam, och inte någon fara för samhället. Vad begär dom liksom. Nu ska jag plugga.

PS: massa kärlek till Bodil och Fisken för att ni är dom ni är och tar mig för den jag är <3<333

Postat av: Em

Jag har exakt likadana föräldrar...

Eller ja, bara min mamma då. Min pappa älskar min stil haha! Fast min låtsaspappa gillar den nog dock inte. Men jag har vart "annorlunda" (ska man säga så? Oo) i flera år nu, och dom har fortfarande inte vant sig. Har blivit utskälld flera gånger och blivit sagt att jag aldrig kommer att kunna skaffa mig ett jobb eller något i framtiden. Att jag ser hemsk ut. Min mor vägrade att gå bredvid mig vid folk t.o.m för att hon skämdes så mycket. Dock var det förr när jag var decora.. Med en massa hårspännen i håret.... -.- Men men.. idag skäms hon inte lika mycket som tur är, men hon avskyr det iaf. Och när hon såg mina piercingar... Hon nästan svimma! XD Hon ser mig nog som ett hopplöst fall ^^' Sry för en kommentar från en random girl ^^ Men du är inte ensam iaf om att ha föräldrar som inte kan hålla sin åsikt för sig själv :(

2010-03-10 @ 00:32:08
URL: http://eothain.blogg.se/
Postat av: Bodil

Men självklart baby :D <333

Innan jag ska göra det ska jag fan sätta mig ner med mina föräldrar och säga typ, att jag är 18 nu och ni kan inte stoppa mig, jag vet att ni kommer bli besvikna men ni ska inte komma och trycka ner mig för då ska jag straffa er med att göra värre saker >8D hehe nä men typ (Y)

2010-03-10 @ 09:30:01
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vad fint du passar i piercingarna och håret!

2010-03-16 @ 13:20:59
URL: http://piqaview.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0