Bergochdalbana

Så länge hjärtat mitt slår
så minns jag dig när
Du stack ett hål i min kevlarsjäl
Och så blev du mitt sår
och jag blöder ihjäl
Kom gör ett hål i min kevlarsjäl

Idag var sådär. Frös imorse som vanligt... försökte värma mig med en varmdusch. Vattnet blev bara ljummet -> ledsen Frida. Jag gick en promenad med Csanis och Jonte och det var trevligt, men skolan sög i allmänhet. Ingen Bodil alltså. Ingen Marcus. Lekte med Bea på japanskan så jag överlevde den också. Mitt efternamn blir superkefft på katakana. Har varit väldigt trött hela dan, och Sebastian hängig han med. Inget fredagsmys. Jag ringde Jocke och whineade lite istället så sen kom han i alla fall ut och lekte med mig = dagens finaste ♥

Sen hade mor med sig presenter från Karlstad också! En rosa tisha med vita prickar, och en blå med en pimpad tvättbjörn från Carlings 8) Uppskattas! Men det känns alltid lika sorgligt att va ensam en fredagkväll, lol. Hade gärna stuckit till August om jag bodde närmre, men pallar inte bussa nåt mer idag. Skulle säkert ba somna stilla i ett hörn anyway, sov typ inget inatt.

OCH MIN LÖN HAR NÅGON SNUVAT MIG PÅ OCKSÅ. Två jobb den här månaden och inte en krona på kontot, wtf!!! Wtf!!!

PS: det är verkligen jobbigt att skriva när man har flera kilo katt i famnen. Och ingen annanstans duger för henne. MÅSTE va med. Så nära som möjligt. Helst i ansiktet. Det är min katt. Men Internetet i mitt rum är kirrat nu så jag är tillbaka i min lilla lya.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0