♔ Ben & Jerry's ♔

Yeah baby! Igår var fin. Jag lekte med Erika. Vi åt pizza, ostbågar och världens godaste fruktsallad ♥ Sen drog jag till August. Busschauffören som körde till stan måste ha varit så himla ensam, bussen var helt tom bortsett från mig... och han pratade hela resan! Jag dog lite. Hos August kollade vi (+Sebbe, Edvin, Lukas) kollade på Kung Pao. Crazy shit det där. Edvin och Sebbe gick och la sig. August följde deras exempel efter Pineapple Express, och lämnade mig och Lukas med The Fast & Furious och gul bil leken till efter 04 xD Idag åkte jag hem en sväng och matade katten, sen åkte jag tillbaka, lol. Så nu sitter Sebastian och jag med varsin B&J och försöker kolla på How I Met Your Mother. Helgen har varit supervärd i alla fall ^^

Postat av: Felicia -

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKK B&J <33333

2010-04-01 @ 00:28:05
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0