:((( !!!! :''''((((( !!!1!! :('((((((((((((((( :''''((((( :'<

Yo, Viktor lärde mig illustrator för någon vecka sen! Spännande program det där, men det passar nog inte riktigt min stil eller vad man ska säga. Gillar 'handgjorda' linjer mer, de är mer levande ^^ Anyway, galen tjej, enjoy lol ->

Jag var för övrigt i skolan idag. Har varit hemma superförkyld sen i lördags så det var på tiden att jag kom ut lite. Failade dock på att fatta att vi hade matteprov idag, något som jag visste om och tänkt plugga till idag när jag kom hem. Brist i planeringen där kanske. Behöver nog inte säga att det sög. Men men, matten kan gå och knulla en gammal kratta, imho.

Till min stora sorg var dock BODIL INTE I SKOLAN och hon kommer inte imorn heller så det blir väl till att sitta i ett hörn och skära sig med en rostig gaffel på idrotten imorn. Om jag ens går upp ur sängen. SKOLTIMMARNA ÄR MENINGSLÖSA UTAN DIG BODIL-CHAN. Waaaaaaaaäääää :'''''((

Postat av: Bodil

Naaaw! Men söta Frida då, nu får du känna hur jag led när du var borta :'( Men jag kommer troligen på måndag!! Och låt bli i gaffeln Ò.Ó slå lite på Csanady ist.. hmm han skulle nog inte slå tillbaka. Han är superlång och lite knepig men det känns som om han aldrig skulle kunna skada någon. Lite som hampus xD Jag får stötta dig virtuellt idag? Sms ^^ <3

2010-03-26 @ 12:18:32
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0