Short(s) maniac

SCORE! Har varit på jakt efter ett par nya shorts ett bra tag nu (är en shortsmänniska, finns typ inget annat jag använder utom jeans) och börjat bli smått hysterisk inför Peace & Love då jag inte haft några snygga shorts att använda som är bekväma även utan tights under (utom pyamasshorts haha!). Så jag tänkte typ fuck this och var på väg att sy ett par helt enkelt men hittade inget snyggt tyg hemma. Så jag skulle kolla efter det idag men så kom jag på att jag hade ju inte kollat på Cubus, och mycket riktigt, hade bara varit där en minut när min pojkvän hittade dessa åt mig! EXAKT vad jag letade efter, och helt mina färger också, marinblå + turkosgrön ♥ Haha omg värsta långa texten om shorts. But oh well, they're my darlings.


Cubus 199:-, fanns i andra färger också ^^

Postat av: Jessika

hihi dom såg askalas ut ju! :D jag har haft lite hysteri också till peace and love, och jag har fortfarande ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig ; _ ; kommer sluta upp i en sopsäck eller något :--D

2010-06-26 @ 20:19:51
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0