someone come and- someone come and save my life, maybe I'll sleep when I am dead but now it's like the night is taking sides

Åh jag saknar min Sebastian så mycket att jag dör! Vi har bara setts en kort stund sen i söndags. Blir inte bättre av att man levt med 10 glada vänner dygnet runt i en vecka och sen kommer hem för att bo ensam i ett stort hus på landet. Förkyld till råga på allt. Och vi hade sagt att vi skulle prata ikväll men såklart har Sebastians mobil laddat ur. Jag tror att han är med August men hans mobil är snodd. ENSAAAAAM :(((((

Har abstinens efter att leka i staden, fixa mitt hår -klippa, bleka, färga-, träffa folk och ba GÖRA grejer! Fick också värsta impulsrycket att ta massa randombilder i en fotoautomat haha. Med Fish såklart! Vilket påminner om att mitt ID-kort går ut i augusti, katastrof. Undrar vad det kostar att skaffa nytt och hur lång tid det tar?


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0