this incomprehensible boredom takes a hold again, and in this other dream I'm on top of the world ahead of the game, I think of reality and it hits me hardcore to the brain


Hej hej. Jag passade på att gå in till en piercare i Borlänge som fick hjälpa mig byta smycke i läppen för jag har inte kunnat skruva upp staven själv hahaha. Satte i hästskon jag hade i näsan förut och som jag gått runt med i örat ett tag. Är ganska nöjd men jag skulle vilja prova med en vanlig silvrig ring, vilket jag har en men inte kan få dit kulan på själv heller *handikappad* men jag tänkte ta med den och be om hjälp samtidigt som Sebastian piercar sig i näsan imorn, hihi.

Är dock FETT förkyld eller något, så jag hoppas jag är tillräckligt pigg för att ta mig till stan imorn över huvud taget. För övrigt drog mina föräldrar till Cypern idag, så jag har semester en vecka nu. Min största concern är hur jag ska handskas med eventuella åttabenta monster i huset den här veckan.

Och just det! När jag kom hem var jag till min stora förvåning nästan blond (har knappt sett mitt eget ansikte på en vecka). Klor och solljus har gjort sitt, lol.

Vill tipsa om ett par sköna låtar:
Florence + The Machine – Rabbit Heart (Raise It Up)
Robyn – Cry When You Get Older
Nationalteatern – Vi fortsätter spela rock´n roll men vi håller på att dö


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0