Please don't flow so fast you little mountain noise, I'll close my eyes and bite your tongue

Woho, idag blev vi till slut färdiga med att göra klart och fixa till de oavslutade kläderna på jobbet. Så nu ska vi börja sy huvudbonader, ska göra över 100 st. Ehe. Får väl se hur det går med det, eftersom det ska göras 30 klänningar också. Men en radio har vi i alla fall fått nu! Trevligt med lite bakgrundsnoise. Fast radio har aldrig varit riktigt min grej, det är ju bara samma låtar som spelas hela tiden. Men allmänbildad blir man, när vi slutade kunde vi mer eller mindre nyheterna utantill... OCH IMORN ÄR DET FREDAG FAN VAD AWESOME!

Jag är så sjukt sjukt avundsjuk på mina vänner som dygnar och leker skiten ur allt medans jag jobbar. Och när jag slutar är jag för trött för att göra något. Och mitt (sommar)jobb är inte ens ansträngande. Efter 4 dagar är det nu bevisat vad jag alltid vetat, att jobb inte är något för mig. Eller det är inte arbetet som är det värsta såklart, det är att fritiden försvinner åt helvete lol. Tacka veta att vara illustratör så man kan sitta var fan som helst och göra sitt jobb när man känner att det passar en (i stort sett). Fan, min barndom har sugit och vuxenvärlden verkar fan inte som något för mig heller. Jag passar nog inte som människa trots allt.

Postat av: clara

fan jag håller med om detsär med job = ingen fritid = inget för mig.

och jag vill också bli illustratör men vågade inte utbilda mig till det för de kanske e svårt o lyckas eller nått xD

men bläääajajajswufpqåofwqfgkjirwng

du har iaf ett jobb,

PEEEEEEEEEENGAAAAAAAAAAAAR<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-23 @ 06:01:33
URL: http://clowntheater.bogg.se
Postat av: Anonym

Du är så himla fin.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0