Tokidoki says "ARRR"

Den här underbara ryggsäcken hade mor med hem till mig! Jag älskar Tokidoki och det här är ett av mina favorit-tryck ever ♥ Sjörövare is the shit, väskan har regnbågsfärgade blixtlås och jag kan bara inte komma över hur sanslöst gulligt Tokidoki lyckas göra allt. ALLT har ansikten; pärlor, pengasäckar, flaskor... vulkaner, och allt är så sött att jag dör lita haha. Min favorit är apan! ^W^




Jag hatar att bilder tappar mättnad med typ 50% när jag laddar upp dem, VARFÖR gör de så?? :(

Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Ja visst är den fin :D Jag köpte den på Ebay! ^^

2010-07-15 @ 00:21:51
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Bodil

*GILLA GILLA* Var är knappen när man behöver den :/ Nu blir det farligt att bjuda hem mig hos dig... hihi. Men var köpte hon den? ^^ Och får macen plats i den, den ser rätt så liten och mysig ut liksom :p <3

2010-07-15 @ 19:23:23
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0