one more time one more time one more time

Detta är en av mina absoluta favoritlåtar: One More Time Har älskat den sen den kom ut och jag var 8 eller vad det nu blir.

Igår hjälpte Sebastian till att blekta och färga håret på mig så nu är det VÄLDIGT rosa igen. Tycker fortfarande det är faschinerande att Rose Red är mer lila än Cerise... Men jag är nöjd! Och när vi var och köpte hårfärg till Sebastian på City Gross hittade jag världens finaste shower gel, nämligen en med Pucca på! Den luktar körsbär (♥) och vanilj och förpackningen är helt rödrosa, och den har till och med ett par katter på 8D Och eftersom jag älskar Pucca kunde jag inte låta bli att köpa den haha *geek*


Plånboken är för övrigt ett av mina bästa köp ever, den är helt perfekt. Har verkligen massor av små fack osv (livsnödvändigt för mig) och förutom att det är Pucca på den är den också i min favoritnyans av blå (turkosaktig). OCh den har hållit sen juli 2007!

Idag färgade jag håret på Sebastian, och det blev asfint. Och han passar tokbra i sin nya näspiercing hihi. Tog med kameran för att fota men det kom jag ju såklart inte ihåg.

Äh. Jag är fortfarande sjuk, hostar konstant. Tur att jag har så fina saker att omge mig med! Det gör att det känns lite bättre. Känns lite meh att vara ensam hemma en fredagkväll, men jag orkar verkligen inte ut och göra nåt. Klarar typ ingenting när jag är sjuk. Men! På söndag ska jag vara med Sebastian och Pop och göra sushi, and there's gonna be some epic win I assure you.

Postat av: Nea

ÅÅ Pucca! de är en av mina favorit figurer ^-^ Gick alltid upp klockan 4.30 på morgonen förut för att dom vissade pucca på 5:an. Tihii



Så nu måste jag ju nästan åka till City Gross & köpa en =D

2010-07-10 @ 14:42:26
URL: http://lillskiit.blogspot.com
Postat av: Stina

Åh, duschkrämen var asfin!! :D

2010-07-10 @ 17:52:49
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Aaaw! Fan vad söt du är ^^

2010-07-13 @ 19:47:33
URL: http://www.lillasysterdeluxe.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0