Dangerous shit

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA asso jag DOG nyss på den här bilden som Jessika la upp i sin blogg:


För övrigt har jag nyss kommit hem från stan. Jag har liksom TILL SLUT hittat ett par bågar jag gillar och alltså varit på synundersökning så att jag kan få ett par nya glasögon. Weee! Det sorgliga är att jag brukar ju alltidalltidalltid ha linser men idag hade jag ju glasögon för att jag skulle på undersökningen då och... ingen av mina vänner kände igen mig. FML. Fick träffa Sebastian en stund i alla fall, vi åt svindyr glass på Surprice ♥ Det var fint.

OMG jag har ju glömt, något episkt hände i lördags! Jag var först på spelning i hamnen och sen åkte Sebbe och jag hem till Myggan och rökte vattenpipa. Och jag har till slut lärt mig göra r-ö-k-r-i-n-g-a-r! AWESOME! Är inte särskilt bra på det men nu jävlar är jag på G.

Och här sitter jag och leker med datorn när jag 'egentligen' håller på och städar. Mina föräldrar kommer hem från Cypern idag så jag tänkte att mitt rum skulle se hyfsat ut så de slapp fucka ur det första de gör. Workin' on it.

Tipsar om Maximum The Hormone som gjort intro och outro till den sista halvan av Death Note-animen!
What's Up People!

Koi No Mega Lover

Postat av: Jessika

HAHA den är perfekkkkt ;D och maximum the hormone är kärlek :D

2010-07-12 @ 21:31:30
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0