Your girlfriend loves my screamo band.

Awesome, har visst japanskaprov imorn. Tog hem böckerna över lovet för att plugga men jag orkade inte, så nu kan jag typ ingenting. Grattis Frida, jävligt smart. Känns sjukt ovärt också att jag slösade tid på att åka till pojkvännen som ändå bara satt och plingade iväg på sin gitarr och inte ville göra nåt annat när jag specifikt frågat honom innan jag åkte dit om han verkligen ville göra något med mej eftersom vi varit så mycket denna veckan... Hatar när folk  man tycker om låtsas! Blä.

I alla fall, bjuder på ett par bilder av en av mina favoriter, Boobookittyfuck på dA. Han gör väldigt klockrena teckningar tycker jag, i sin egen stil och jag beundrar honom very much.

Your girlfriend.



Cloud's in strife

(Cloud Strife från Final Fantasy you know)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0