Won't be seventeen forever

Och eftersom jag är 18 nu stod inget emellan mig och att ha en rolig metallgrej i näsan! Hihi. Fish och Bodil följde med mig till Bodycount, men de fick inte va med när piercingen gjordes. Var tvungen att sitta där ensam, ahaha :( men det gick bra ändå, jag är glad som fan. Var inte så dyrt heller. (Mobilbild för jag är hos Sebastian bla bla)

Haha, när jag kom till skolan hade Julia hunnit före mig och hade redan en septum att skryta med. Och sen, en kvart in i kulturhistorian kom MARCUS intravande och alla blev glada. Drömde för övrigt att han kom till skolan i knallblå platåskor. Hmm. I alla fall, sovmorgon och två lektioner var rätt lagom att börja med efter lovet... och imorn blev det fredag. Johan vill gå på krogen och Anneli fyllder år, vi får se hihi. Nu vill Sebbfish äta kinamat men klockan är snart 6... waaa, hur ska detta gå.

Btw, detta är mitt 200:e inlägg... Episkt!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0