We never sleep 'cause sleep is for the weak and we will never rest until we're fucking dead

Hahaha jag har varit löjligt pigg idag! Det är galet. Har ju varit vaken sen 15.00 igår med ba 2 timmars sömn... I alla fall, vi hade cp-Veera idag... hon hade inte dött. Bodil var sjuk och Marcus var sjuk, Csanady och Julia var borta... wtf. Tur att Jonte inte sviker i alla fall! Han är en rolig man. Och nu har han skaffat flickvän också! Hihi. Hoppas att resten av folket kommer imorn.

Hihi, har fått många komplimanger om min septum *dansar på bordet* Tror dock att den kanske är lite infekterad. Men men, den sitter ju i näsan trots allt...

Köpte en ram till mitt biljett-kollage idag, men glömde den hos Fish... Hum. Tappade bort mina nya vantar gjorde jag också. Cut cut. Fick i alla fall tillbaka min engelska/historia-uppsats med högsta betyg och fina kommentarer. Ett stort plus på att min favoritlärare skrivit att han lyssnade på Marilyn Manson när han rättade. Jag blev gladast, hihi! Har lekt lite med cernitlera nu och ska typ gå och sköjla ur en massa hårfärg ur håret... Imorn har jag sovmorgon lalala.

Idag var det Hannah Fury, In Flames, Crystal Castles och Kristian Antilla som gällde. Hej bred musiksmak och fjortisblogg!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0