Lalala~

Oh my, Sebastian och jag har nu spelat Fairytale Fights i några timmar och konstaterat att det här med precise movements är inte min starka sida. Missar allt hela jävla tiden. Det hjälper SÅ inte att Sebastians kontroller är hypersensitive. Super kul i alla fall. Anyway... Vi kämpade oss igenom In the Name of the King också... som egentligen bara är en B-version av Sagan om Ringen-filmerna. Allt var med... 'Orcher', Eowyn (blond tjej som vill slåss i armén men får inte), killen som är badass och låtsas inte höra hemma nånstans men som egentligen är kunglig, 'Mordor', 'Nazguls', klä-ut-sig-till-'orcher'-i-Mordor, trädkramare som inte vill lägga sig i och slåss osv osv. Det var obeskrivligt frustrerande, mellan alla Sagan om Ringen-kopierade scener slogs de bara mot wannabe-orcherna igen och igen och bla bla bla. Se den inte.

Dagens bästa: Sebastians nya schema gör att vi båda börjar 12.20 imorn! PURE AWESOMENESS!
Dagens roligaste: Sebbe berättade att när Myggan delade ut superkrafter till folk en gång fick han en ability som gör att när han är på land är han en fisk och när han hamnar i vatten blir han en människa... Jag kunde inte sluta skratta. Fatta paradoxen, han är på land och ba "omg jag är en fisk" och slänger sig i vattnet varpå han blir en människa och ba "damn it!" ahahhaha...

Fanart av min pimpade Lalala ♥



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0