Good news, bad news

Jahapp, idag låtsas alla som ingenting. Jag fick välja ett nytt golv, som ser ut som valnöt och faktiskt är gjort av trä. Det ser riktigt mysigt ut, om än väldigt tomt... Jag sov i vardagsrummet i natt, creepy som fan! Helt öppet ut till hallen, möbler som knakar och en docka i samma rum (la en tröja över, men det hjälpte inte ett dugg) Kan inte flytta in i rummet i kväll heller eftersom listerna inte är på plats. Sover hos Sebastian i stället, hihi.

Målade en ram idag, och gjorde ett slags kollage av 14 biobiljetter och 4 konsertbiljetter (från 2007 och framåt). Har budat lite på en mobil på Tradera också (HIHI jag kan göra saker själv) så jag hoppas på en uppdatering på mobilfronten inom en snar framtid.

Sen, bad news. Morfar är dement, och det håller på och balla ur. Han var på en undersökning idag och fick olika uppgifter och frågor... Det gick helt åt helvete. Jag har i stort sett ingen morfar längre. Det finns knappt något kvar av världens underbaraste människa.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0