FEEL GOOD INC ♥

Det här är en av de bästa låtarna någonsin ♥ Och den får mig alltid att må bättre när jag hör den. Feel Good Inc har varit min ringsignal i evigheter och jag ser den lite som mitt eget soundtrack. Ett stort plus är att musikvideon är ashärlig.
Anyway, nu har vi handlat gelatinfritt godis och öl, kopplat in Sebastians HDTV och XBox, blivit nobbade av August och failat på att kolla på Watchmen då en sladd är borta. Oh well, det löser sig :)

Postat av: Felicia - Rosa hår är helt normalt!

jag har liite utväxt ): blekte hela håret för ett par veckor sen och så, ska lägga i blekning på bara utväxten om nån vecka blir kanske liiite skillnad, men den cerisa färgen är ju väldigt pigmenterad, och mitt hår är mer mörkrosa än ljus, så det blir nog inte så stor skillnad.

2010-01-06 @ 16:22:25
URL: http://lorenzotti.blogg.se/
Postat av: Biz

Älskar den låten :3

2010-01-06 @ 20:31:24
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0