Fairytale fights and dirty money

Woho, vi hade öppet hus igår kväll för folk som vill börja bildestet. Det kom typ ingen. Men Sebbfish köpte ett fint xboxspel, Fairytale Fight. Det är supergulligt (som jag gillar) och supervåldsamt (som Sebbfish gillar) = helt perfekt att spela två! HIHI. Snövit är en zombie, woho. Det kommer garanterat bli massa spelande ikväll.

Nån annan som är en zombie ibland är jag. Var så trött igår att jag inte ens orkade ta upp datorn när jag kom hem = säger ganska mycket. Apropå ingenting. Kronprinsessans bröllop. Jag fattar inte hajpen, ok så hon är känd men vem bryr sig? Och vem vill egentligen ha ett bröllop som hela världen kan följa? Jag är inte så mycket för äktenskap men om jag skulle gifta mig skulle jag väl vilja ha det personligt. Hur som helst, det som jag mest stör mig på är att det är skattebetalarna som står för kostnaderna! För det första: jag TROR nog att kungafamiljen har råd att betala ett bröllop själv, och för det andra: det är bara inte ok att ta våra pengar utan en folkomröstning! Om de verkligen inte vill betala själva kan de väl sälja rättigheterna till bröllopet till något företag eller så. Suck.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0