18 typ


Hey. Imorn blir jag 18. Det är lite läskigt. Firar idag med ett par vänner, tårta, paj och Disney-filmer. HAHA så moget. Får se när alla kommer, vi sa 4 men tid är ett väldigt relativt begrepp i min bekantskapskrets, hehe. Jag ringde och väckte Sebastian 20 över 2 med tanke på att han ville duscha först, men vi får se hur det går.

Hmm jag har varit helt ensam idag, bortsett från katten. Eller ja, Kent väckte mig men han åkte direkt efter så jag såg honom aldrig. Och mor jobbar. Men jag kan i alla fall skryta med att tårtan är 100% mitt verk! Visste inte hur mycket socker man skulle ha i grädden, men jag kan lova att den blev söt i alla fall... Hoppas det överväger bären, lol.

I alla fall. Imorn ska jag och Sebastian till stan, han nya tv skulle visst komma då eller nåt så vi ska leka med den. Mor sa att jag kanske får min present någon annan dag eftersom jag nog inte är hemma så mycket på den stora dagen. Min present? Bara en? Sebastian tror att jag får en bil. Jag DÖR om jag får en bil. Vad ska jag med en sån till liksom??? Har inte ens körkort. Bil är inte aktuellt på något sätt. Jag hoppas i alla fall på pengar. DINERO<3<3<3

Hmm 2: Hampus vill gå på krogen med mig (crave:ar anledningar att supa), men vi får se. Måste ha enough money till piercing + tåg + tunnelbana. Och jag tänker inte låta Hampus göra min septum, så kul ska vi definitivt inte ha, haha. EHHH hoppas mor kommer med mina jordgubbar snart :I min tårta kräver dekoration~~~~~~

Btw, jag såg finally på Tekkon Kinkreet igår kväll. Men jag kollade på min stationära dator (widescreen<3) och min datamus funkade inte. Wtf. Den var ikopplad och lyste och jag provade allt möjligt men nähe då. Slutade med att jag fick koppla in min tablet istället, huh. Anyway, nu ska jag dekorera min tårta!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0