2009 :O


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev konventare på riktigt! Eller nåt, haha. Skaffade ett jobb, lol
Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovade typ att försöka va gladare, så ja ^^
Vilka länder besökte du? Jag fick faktiskt stanna hemma i år, så inga. Weee! Haha.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Septum xD
Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Den första februari! <3
Vad var din största framgång år 2009? Mina nya vänner, och att jag var mycket gladare. Jag fick jobb på SN :D
Största misstaget? Hmm... jag tappade min snusmumrik :(((
Har du varit sjuk eller skadat dig? Både astman och min superillness fuckade ur, och det sög. 


Bästa köpet? Hmm... ryggsäcken kanske. Nej mitt fickur såklart! :D


Vad spenderade du mest pengar på? Fika, no doubt :<


Gjorde någonting dig riktigt glad? Sebbfish och vännerna duh


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009? Alltså. Segertåget kanske? HAHA. Och Mansons Sweet Dreams
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Och ledsnare. Men mest gladare ^^


Vad önskar du att du gjort mer? Ritat kanske? Eller rest mer.

 Hm.
Vad önskar du att du gjort mindre? Mått dåligt


Hur tillbringade du julen? Med Sebastian och sen med släkten
Blev du kär iår? JAAAA
Hur många one night stands? Haha ja du
Favoritprogram på TV? Family Guy och Scrubs, som vanligt


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Näää det tror jag inte. 


Bästa boken som du läste iår? Tja, jag läste ju Alice in Wonderland igen, hehe. Men Hanteringen av Odöda var asbra!


Största musikaliska upptäckten? Nu är det väl typ They Might Be Giants och Crystal Castles. Och Alice in Videoland ^^
Något du önskade dig och fick? CHESHIRECATHOODIEN <3


Något du önskade dig men inte fick? Brevpapper och Darth Vader-lakan :(
Årets bästa film? Coraline, Tekkon Kinkreet, Avatar, Fight Club, Aoi Haru (nä alla kom kanske inte ut 2009 men jag såg dem då) var The Dark Knight i år? xD


Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Haha, filmkväll hos Bodil ju! Sen chill med Erika ^^
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp. Svikande vänner och en dement morfar är inte så kul.
Hur var din stil 2009? Först var den rätt snygg med långsrumpor och tights osv, men nu är den ba slapp. Tomboy ftw!


Vilken kändis var du mest sugen på? Emilie Autumn! Och 
Manson :’(((


Vem saknade du? Mina vänner som bor långt bort. Farfar.


De bästa nya människorna du träffade? Hmm alla I guess! :D


Vilken politisk fråga engagerade dig mest? Åldersgräns på energidrycker wäää wäääää damp!!!!1


En viktig livslektion du lärde dig 2009? Tro inte att du känner någon bara för att du känner den :P


Vad såg du verkligen, verkligen, verkligen fram emot? Emilie Autumn! Och Mansonkonserten. Som blev inställd.

 Och Uppcon, som var sådär :I
Vad ska du göra under det nya året, 2010? Skaffa septum 8D


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0