he ate my heart, he ate-ate-ate my heart

Jaa, nu har det varit ett tag sen jag uppdaterade. I tisdags for jag till Räkan och åt asiatiska superpannkakor med inbyggda äpplen och sirap på. Vi såg X-Men trilogin och Wolverine, och konstaterade att Angel är rätt awesome och att Tinman är fett bad-ass som bär en TV under armen och låtsas som ingenting. Men jag gillar fortfarande Mystique och Nightcrawler bäst.

Efter att in vain ha legat och försökt få en natts ordentlig sömn på Erikas soffa (inget fel på soffan, har bara vänt på dygnet vilket var lite problematiskt eftersom jag ville va pigg när jag gick upp vid 10) smsade mor vid 9 och tyckte jag skulle komma hem och loada lite mer kläder (lämnade huset i tights och shorts) eftersom jag skulle till Stockholm och grejer. Jag accepterade, mest för att jag hade glömt lägga in They Might Be Giants - The Else på mp3n och ville lyssna på dem.
Så jag fixade det och bytte till jeans innan mor och jag drog till stan för att hämta mina morfäräldrar på tågstationen. Med lite slashcry, för min underbara morfar är dement, och mor berättade att det har blivit så illa att han snart inte kommer känna igen någon av oss. Självklart var tåget försenat också. Sen kramar och så åkte de med mor hem.

Sebbfish, hans mor och småsyskon kom och plockade upp mig och sen åkte vi till Stockholm. Massa spårvagnar senare hade vi letat oss fram till Swahili Bob och Fish var nervösare än jag någonsin sett honom. Det gick i alla fall jättebra, personalen var supertrevlig och han bangade inte, så nu har han en blänkande metallbit i vänster ögonbryn. Haha jag är så avundsjuk, men det är bara drygt en vecka tills jag tar min septum. Jag står ut.

Hmm jo vi såg Avatar sen (på Heron City har jag för mig). Galet bra film alltså! Rätt sorglig, men en härlig blandning av fantasy-, action-, sci-fi-, krigs- och katastroffilm. Helt i 3-D. Den var magisk, trodde inte att den skulle hålla i 2 timmar och 40 minuter men shit alltså det gjorde den. Mer än sevärd! Hittade en fin poster på väg därifrån också. Can't wait for the Wonderland to arrive.

När vi väl kom hem någon gång mitt i natten satte Sebastian igång att laga det trasiga x-boxet han fått av August. Jag spelade Me & My Katamari som besatt. Det spelet är sjukt beroendeframkallande säger jag bara. Hmm långt ord. I alla fall, det var en SJUKT lyckad dag. Helt perfekt ♥

Och om någon undrar vad Fish gör på bilden under SKholm så sitter han väldigt koncentrerad och ritar katter i mitt block.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0