Det blir inte bättre än såhär :D

Hmm. Jag tog tyvärr inga bilder, men... vad hände egentligen på nyår? Jo först slogs alla om badrummet, sen åkte vi till några i Tystberga som Sebastians familj brukar fira med. Vi fick cider och whisky, och hundra miljoner år senare fick vi mat också. Och Sebastian fick karatefylla för någon månad sen och nu får han kväljningar bara av lukten av alkohol, haha. Han tycker fett synd om sig själv, tro mig. (Min dator cp:ar som fan, undrar om det beror på att den stått och blivit laddad sen i tisdags?)

Sen fick vi skjuts till August. Det satt typ 400 personer på golvet i tvrummet. Emile bjöd på champagne och Emil vattenpipa. Vi tog med alla till hamnen och kollade på fyrverkerishowen och det var så jävla fint. Det var just no end to it, och de sköt såna där superfina fyrverkerier som bara fortsätter och fortsätter och som bildar värsta fina silverregnet á la Nobelmiddagen, och några andra enorma som var precis ovanför oss *w* (märks det att jag älskar fyrverkerier?! Nyår är min favorithögtid). Typ alla var där också, eller ja jag träffade Johan, Viktor, Anneli, Jonte (som stolt bjöd på Muminmums eller något hahahha), Hannah och... Torkel som inte kunde stå själv. En konstig snubbe undrade hur gammal jag var och förklarade att det blir aldrig bättre än såhär, och ville sälja en pistol till Linda. I helhet var det i alla fall underbart, kan inte tänka mig något bättre sätt att fira än med vänner och fyrverkerier. (Och sorry om jag har uteblivit med att svara på sms, radioskugga hela natten) Csanady meddelade i alla fall att han ska köpa O'boy till mig, för det förtjänar jag tydligen. Haha! Han är fin. Resten av natten var jag mest trött, och när jag blundade såg jag bara färgglada pysslingar som rullade upp godis, människor och berg... Jag överdriver verkligen inte, Katamari var det enda jag såg när jag stängde ögonen. Addictive spel det där. Jag somnade till slut, men sov illa som en gnu.

När vi vaknade gick vi (August, Sabina, Carl, Lukas, Sebbe och jag) och köpte frukost, för Augusts pappa hade inte varit hemma på en vecka. Det enda som fanns att äta var lite rostbröd, kex och mjuka mandariner. Och flingor, men ingen mjölk. Haha. Inte ens Ica hade öppet. Nu orkar jag inte skriva mer för nu hände det typ inget mer. Förutom att jag fick pengar av mormor och morfar, så jag kommer överleva Stockholm i alla fall. God natt och gott nytt år igen!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0