Deaaaaaath Nooooooote

Whoa! Jag har länge tänkt ta tag i Death Note igen. Jag är väldigt väldigt efter i typ all manga jag brukade läsa totally eagerly förut. Är nog lite för rastlös för att läsa koncentrerat nu för tiden. Jag bestämde mig för ett tag sen att jag kan kolla på animen istället, eftersom alla säger att den är bra. Och MAN jag är fast. Har nu precis sett första avsnittet och jag har också konstaterat att den här animen är perfekt. Sjukt välgjord! Precis som mangan, fast animerad, hihi. Musiken är underbar och ett stort plus är att introt är Nightmare's The World, surprise surprise. Kolla på Death Note här!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0