Vill inte vill inte vill inte vill inte VILL INTE

Ehh. Jag har lite ångest. På onsdag ska jag till sjukhuset i Eskilstuna för att undersökas. Jag ska sövas och får inte äta något på åtminstone ett dygn. Det kommer suga. Framför allt för att:

1: jag snedtände som fan på narkosen förra gången. En sjuksköterska sa innan jag somnade att "man brukar alltid drömma underbara drömmar när man är sövd (så du får berätta efteråt)", men när jag vaknade hade jag panikångest och var helt hysterisk. Grät okontrollerbart, slog omkring mig och var allmänt wacko. Det var possibly den värsta dagen i mitt liv och bland det läskigaste jag varit med om.

2: Man får inte ha några som helst smycken på sig, men jag vill inte ta ur min septumpiercing. Den är typ läkt, men den är ändå så färsk så det verkar inte som en bra idé. Och sen mina konventsband! Jag tänker INTE klippa dem för en sån grej *heartbreak* Funderar på om jag kanske jag linda lite bandage runt och leka skadad, så kanske de inte tar bort det och hittar armbanden.

Jag hatar sjukhus. De är så sterila och opersonliga och fulla med sjuka människor och de stinker död. Och narkos är det värsta, man får inte behålla någonting och man är medvetslös och en massa främmande människor gör en massa saker med ens kropp och man är bara helt utlämnad.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0