Men vafan, jag är ju inget mer än en svamp i skogen, jag gör inget annat än ryker!

Hohoho, i lördags for jag till stan och träffade Sebbfish och Robin och fick tillbaka varenda öre jag lånat ut: WIN. Trevligt att man kan lita på folk alltså. Vi gick hem till Robin och skottade snö för det hade kommit flera decimeter snö under natten och hans föräldrar var inte hemma, och sen gick vi upp på Robins superlilla supermysiga rum och lyssnade på psykedelisk musik och kollade på psykedeliska videos och rökte vattenpipa. Tog en sväng på stan och köpte vattenpipstobak som luktade jasmine (VI RÖKTE ALADDINS FLICKVÄN LOL) and stuff och sen gick vi tillbaka och så kom Linda och hon ritar så sjukt fint att jag blir galen. Vi bar ut högtalare till i Robins typ gäststuga eller vad man ska kalla det och det var verkligen min lagård i miniatur! Exakt, med likadant loft, ett badrum och ett kökshörn, det måste va lagårdslägenhetens lilla kusin eller nåt. Fast man måste elda i en kamin för att det skulle bli varmt, såå min är lite mer hightech. I alla fall, August kom och han och Sebastian klämde in sig i en garderob/vindsutrymme/(w/e) som var typ en kubikmeter stort. Jag stängde in dem, men de hittade fina grejer där inne: "Frida, släpp ut oss så får du en scartkabel, några brända tändstickor och ett opoppat popcorn!" ahahahh.

Sen kom det en massa folk, som Emil, Jocke, Patrik och Linus, och vi rökte vattenpipa och jag lärde mig göra rökringar (ja jag är sjukt stolt). Emil åt brinnande tändstickor:

Jag
: Emil du kommer bli förgiftad förr eller senare
Emil: Du, jag har faktiskt gjort såhär sen jag var... åtta.
Sebbe & jag (helt synkat): Det skulle förklara en del! *high five*

Sebastian ville sen också va cool och leka med tändstickor vilket resulterade i både bränd lugg och brända ögonbryn. Tur att han har en händig flickvän som räddar dagen och klipper bort det brända.
Sen kunde vi konstatera att Linus tappar 50% av sin hjärnkapacitet när han blir full. Men det kompenseras av att han pratar dubbelt så mycket (AHAHAHAH hans röst blir skitlöjlig). Det slutade med att typ 15 pers klämt in sig på loftet med Linus as the center of attention. Han berättade bland annat en väldigt lång historia om en enhörnig som sprang runt i skogen, klättrade på troll och åt på en knorrig Barbie, och frågade efter Robin 5 gånger. Några minnesvärda citat:

Någon: Kan du stava till Linus?
Linus (utan att tveka): Konstapellinus! Hej-de-e-Linus?

Sebbe: Linus, hur går sången om spindeln?
Linus (med berättarröst): Det var en gång en spindel - nej vänta sång sa du? Spindel spindel spindel nä spindel-inte spindel-inte...
Sebbe: Men hur går sången?
Linus: Spindel-inte spindel-inte spindel-inte var är Robin?
Alla: HAN SOVER FORTFARANDE!
Linus: Spindel på Robin spindel på Robin!

"Men vafan, jag är ju inget mer än en svamp i skogen, jag gör inget annat än ryker! Som en skogssvamp. En karljohan"

"ROBIN JAG VILL HA DEN DÄR I MUNNEN"

Och så vidare. Frida2 spelade in 16 minuter av Linus prat och det var inte ens hälften av all tid vi satt där. Dagen efter när han fick lyssna på det blev han jätteförvånad. Och det fanns inget att äta heller, så August, Sebbe och jag questade till Hemköp och sen till Sebastian i jakt på frukost. Vi vaknade halv elva men inte förns runt ett fick jag min frukost i form av en äppelmunk, en pressbyrån-donut, Nesquik och ett rostat bröd.

Jag älskar att Emil ser helt sjukt manlig ut på bilden! Och det är f.ö. en Sofis bild, I still has no camera.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0