Oh the sheer joy of eating!

WOHO JAG ÖVERLEVDE. Sweet. Och det gick betydligt mycket snabbare än väntat, var typ klar vid 13! Haha var nästan ensam på avdelningen, heja. Och och och provsvaren var skiiiiiitbra fan vad glad jag är!!!!11 Hihihihihi. Ja jag är löjligt pepp, kan bero på att jag får äta igen och fått en liten sockerkick men men! Det är wert. Får äta min älskade choklad igen och dricka hur mycket mjölk jag vill ♥

Nästan alla grejer på plats igen har jag också. Det var inte lätt att få bort kulan på 'nosringen' (lol igen) men hey, inget emot hur svårt det är att få dit den själv igen. Får gå med den öppen så länge, ska ringa Bodycount imorn och checka om de fått in min svarta hästsko anyway ^^

MEN! Alltså seriöst. Naruto! Har typ kollat på 6 avsnitt och Naruto måste vara den jobbigaste huvudpersonen in the history of anime. Så himla jobbig! Ba skriker och skriker och är jätteomogen och skriker och vrålar och hey jag ska bli hokage och ge mig mat och skrik skrik skrik. Jag hoppas verkligen att hans karaktär utvecklas like hell för annars ger jag inte mycket för den här serien...

Well well, resten av veckan verkar fin. Sover hos sweetness imorn och på fredag är det filmkväll hos Erika, och på lördag sover räkan i egen hög person hos mig hihi.

Postat av: felicia

sv: hihi, det finns en som kan låna ut en av sina mobiler tills vidare.. men jag får den antagligen inte förrän på måndag.



men..



NIIICEE!!!11

2010-02-11 @ 07:58:40
URL: http://chiptek.blogg.se/
Postat av: Bodil

YAAAAAY!!! :D <3



Sv: ja ja, leka :D <3 Ja jo troligen det :)

2010-02-11 @ 13:35:14
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0