IT'S DANGEROUS BUSINESS WALKING OUT YOUR FRONT DOOR

Hahahahha sitter på en håltimme och får värsta impulsen att åka till london på lovet och börjar leta konserter. LOOK WHAT I FOUND.


De spelar i London också men det är om en månad och jag ville åka dit nu, så jag kan lika gärna vänta tills de kommer till Sverige (det makear sense). Men liksom Underoath och Intohimo vilken jävla supermix alltså ♥ pepp fan!

Och ah det är verkligen dangerous business walking out your front door för marken är så jävla opålitlig. Bara is och snö över allt, jag halkar runt och känner mig som Bambi och väntar på nästa gång marken ska försöka kasta av mig.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0