I'M BLIIIIIIND

Ehehe, kom att tänka på en rolig grej. Förra fredagen när Bodil och jag gick från japanskan och gick runt ett hörn på väg från salen kom det ett par långa killar precis runt samma hörn fast från andra hållet så jag gick rätt in i en av dem (verkligen rätt in, det var direct impact). Det gick fort och han var svinlång så min enda uppfattning hann bli ett cirka 10x15 cm stort område i brösthöjd på honom, men Bodil hann se mer, och ahahha vad var det, den andra ba "ett nytt sätt att stöta på tjejer?" eller nåt och vi dog lite, men det roliga är att nästa dag var Bodil på Alexandras 18:årsfest och då var den ena av killarna där, liksom vad är oddsen, ahahha. Och idag (eller ja igår eftersom klockan är 00.33) mötte vi en av dem igen efter samma lektion, vid samma hörn, men det är fortfarande bara Bodil som känner igen dem eftersom jag bara sett en närbild av den enes tröja så jag känner mig fett efterbliven hela tiden när vi går förbi och Bodil och snubbarna X känner igen varandra eheheheh och ja det här är nog inte en sån där "you had to be there" grej för det låter inte alls lika fint nedskrivet... Hhööhöö jag är svintrött och nu ska jag sova, hoppas du graspade Buffy-referensen Benji.

HAHahaHahhh nu blev det mycket roligare när jag insåg att hela första biten går att misstolka om man vill så ah prova att läsa texten med det i åtanke för lite underhållng? Fantasi är ett plus.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0