My guilty pleasure (varning för supernördigt inlägg)

Det är lika bra att jag erkänner det, mitt guilty pleasure är Pet Society på Facebook. Ja det är jättetöntigt, I know... men det är så gulligt! Och jag älskar att när man hälsar på sina kompisars djur så har alla gjort djur som verkligen speglar deras personligheter och till och med påminner om dem även om det är omedvetet... Och spelet leder till lite roliga konversationer ibland, som här när Erika och jag chattade och hon just köpt en kattunge till sitt djur:





Min Hoshi och Erikas Benjamin :D

Här är Hoshi's wonderlandish sovrum... I want it for my own!

Jag tycker i alla fall det hade varit värre om jag spelat WoW eller Farmville...


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0