you make me like dansband

Åhåhå. Fullspäckad dag alltså. Ja. Alltså. Verkligen. Ska försöka hålla mig kortfattad.

Dagen började med julavslutning i aulan. Bland annat uppträdde Tessin Rockers som består av en hop lärare på skolan som har nåt slags band ihop. De uppträder i solbrillor och är jättesöta. Srsly. Blev lite kär i min mentor som typ är jätteliten och hon spelade trummor. Det var fint. Och så uppträdde en grupp musiktreor... med en dansbandslåt. Nämligen Larz-Kristerz – Zetor'n. Förra året körde de "Jag måste ringa Carina". Det är helt sinnessjukt. Och grymt roligt. Jag dog nästan av lulz. Delvis för att det är så sjukt random, delvis för att musikarna är så sköna och delvis för att Watson verkade ha tappat kontrollen över sin kropp. Han bara viftade och flög runt all over the place. Mycket lustigt.

Sen åt vi pepparkakor and stuff. Bodil och jag följde med Jonte runt lite innan alla 3 gick och åt kina-mat. Det var urtrevligt. Förlorade mig vårrulls-oskuld och kunde konstatera att vårrullar är awesome. Efter det hade jag en körlektion, men innan jag fick sätta mig i bilen blev jag bjuden på tårta. De hade fått 3 prinsesstårtor den veckan och behövde hjälp för att bli av med dem = uppskattas. Körde sen runt på nån jävla ladsväg och försökte köra långsamt utan att min gas-galna körlärare märkte nåt. Misslyckades i 45 minuter, men överlevde.

Höngde på stan fett länge utan att få ett piss uträttat. Känner mig inte särskilt nöjd med min insats när det gäller julklappar i år. Kan bero på att jag är så jävla utbränd och oinspirerad och inte klarar folkmassor och stress, och för att jag är bitter och inte tycker om julen. I alla fall. Träffade bland andra Isaac som var glad som vanligt, och Torkel som hade köpt mer porslin än han kunde bära, hahah ♥ Fick också träffa min fisk några minuter och mata honom med japanska ris- och räkkakor innan jag var tvungen att rusa iväg till bion.

Sen gick Csanady och jag till slut på Harry Potter and the Deathly Hallows. Tyckte faktiskt den var grymt bra, i alla fall i jämförelse med de andra. Såklart den kändes ruschad, men de hade lyckats rätt bra med att få ihop storyn. Är lite sadcat över att Draco är med så lite, hahah </3. Anyways. Nu är det slut. Jag har haft en fin dag. Over and out.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0