the world is full of tragedy so how can it be wrong singing death death death death devil devil evil evil songs

Känner mig lite lagom awesome som FINALLY tuschat klart alla 5 sidor i min serie! YEEEEESSSSS!!! Har ritat konstant sedan 6-tiden. Det är 1,5 sidor på 4 timmar. Shit. Fattar verkligen varför mangaproffsen han assistenter. Nu är det i alla fall bara färgläggningen kvar.... Åh helvete vad mycket jobb det kommer vara. Helt insane. Skulle vilja rita om ett par rutor också.... Det är fan inte lätt att vara perfektionist D: *ångest* *ångest*

Anyways, nu tänker jag hoppa ner i min mysiga säng och kolla på Lilo & Stitch! (Och det här är helt sjukt, för jag är tokig i tecknad film och den här verkar så awesome och jag har velat se den sen den kom ut men på någon vänster har det aldrig blivit av! Så jag har faktiskt aldrig sett Lilo & Stitch! HELT CRAZY. Men jag ska åtgärda det nu.)

Btw: Voltaire – Death Death (Devil, Devil, Evil, Evil Song)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0