Spaaaaajk!!!1

Hektisk dag idag. För att vara en lovdag i alla fall. Vakna, duscha, teorilektioner, synundersökning (hade världens flummigaste och finaste optiker, David hette han. Tänker aldrig acceptera någon annan, ever), köpa raketer, stressa, komma försent, göra Erika sällskap, supporta Erika som shoppar, köpa ögonskugga, och sen belöningen; tonfisk, nachos och Buffy The Vampire Slayer med Erika. Tack för mig.

Eller just det, kände mig lite dramatisk när jag hade duschat så jag målade naglarna svarta. Till och med tånaglarna. Fett dramatiskt. Men hey, det är snart nyår liksom! Då ska man va fin (nyår och Halloween är mina favorithögtider och de ända jag lägger ned min själ i att fira, woho). Kände mig fett nöjd sen när jag blev påmind om att Spike också kör med svarta naglar, hahah ♥


Postat av: =^-^= Saga

Spike är världens mest awesome vampyr i världhistorien EVAAAAAR! Snacka episkhet, liksom?? Am i right??? :D

2010-12-28 @ 12:32:12
URL: http://weirdhair.blogg.se/
Postat av: Jessika

fett hc att måla tånaglarna till och med! jag hatar nyår haha :o

2010-12-29 @ 17:44:01
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0