RAHHHH!!! (update) Ò____Ó

Någon ska dö en ond bråd död. Snarast. Nämligen den jävlen som ligger bakom detta:

Få saker stör mig så mycket som ads/banners/reklam/kalla det vad du vill på sidor jag besöker. Och nu är det i min blogg. Not amused. Reklam äcklar mig. Och det här tar ju upp en massa space mitt över sidan liksom. NICE JULKLAPP BLOGG.SE. HOPPAS NI BRINNER I HELVETET. Brb, ska rita pentagram och utöva svart magi. Och voodoo. För att fira att jag gjort 800 inlägg på den här skitsidan liksom.

(Vet att det brukar finnas reklam bland inläggen i vanliga fall med (tror jag) men jag använder Adblock Plus så jag ser inte skiten, men den här antar jag är ny så t.o.m jag såg den... tills jag blockade den med, men men. Fattar inte hur folk orkar med ads. I alla fall: alla som stör sig på reklam bör ladda ner ADBLOCK (!!!1!!11ett). Skrev lite mer om det här en gång.

Postat av: Bodil

Jag använder ju samma program som du och första gången jag såg den reklamen blockade jag den. Hade glömt den tills nu! Tycker så jävla synd om dem som inte har programmet och måste se på dem!! :CC

2010-12-21 @ 22:56:33
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0