om nom nom

Hohoho, Sebbfish och jag skulle gå ut och äta sushi idag, men sen ringde han och meddelade att han hade halsfluss och tänkte stanna hemma. Så jag köpte en famljesushi att dela på hemma hos honom istället. Det var fint. Jag kände mig rätt br00tal som lyckades få ner 13 bitar. Haha. Jag var superdupermegahungrig innan också, men jag orkar alltid bara pyttelite mat. Så jag är stolt över mina 13 bitar.

Nu har jag suttit och försökt få reda på vad frakt och kostnad skulle gå på om jag beställde en kigurumi från jättelångt bort. Det går sådär. Nu ska jag försöka plugga körkortsteori. Woho.

Postat av: [email protected]

Pikachew <3<3<3

2010-12-09 @ 20:25:44
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0