Me gusta la canela, me gustas tú

Sitter och ritar och lyssnar på Manu Chao (perfekt chillmusik har jag upptäck!). Det är nice! Mina föräldrar åkte iväg någonstans också, så jag får vara ifred = extra nice.

Igår var Bodil, Jonte, Csanis, Julia och jag hos Astrid och chillade. Det var rätt awesome. Vi drack glögg, åt godis, chips och ostbollar med dipp och snackade skit. Satt på golvet och rökte vattenpipa och lyssnade på Håkan och Manu Chao och myste och det var nästan somrigt. Finaste kvällen på länge. Julia och Jonte hinkade öl och blev superflummiga och flög omkring och sprattlade och viftade och hade sig. Sen välte Julia pipan och kolet brände hål i mattan = mindre lyckat, men men. Vi hade supertrevligt i alla fall. Sen tog Csanis och jag en buss tillbaka till stan och pratade om katter. Det var också fint.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0