Lilo & Stitch

Såg som sagt Lilo & Stitch igår. Till slut, ehe. Och damn vad fin den var! Sjukt bra! Kan nog sälla sig till mina favoritfilmer. Älskar storyn, och Stitch är ju bara helt sjukt underbar. Skrattade typ ihjäl mig på några ställen. Och grät kanske nästan lite på några andra. Awesome film i alla fall. Fast det är väl old news för alla i hela världen utom mig. Men eh. Ja. Bättre se den 8 år för sent än aldrig liksom.


Postat av: Evy

Jag älskar Lilo & Stitch något så otroligt mycket. Stilen, färgerna, historien.. Att jag är en sucker för färgglada "monster" gör ju saken ännu bättre, dessutom, haha!



Sån otroligt läsvärd, bra blogg. Jag har kommenterar förrut, men kunde inte låta bli. Grymt!

2010-12-12 @ 01:19:05
URL: http://foxynerd.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0