jag tar med dig till stjärnorna

Sitter och chattar med Pop (har övertalat honom om att vi och några andra borde va i hans syrras lägenhet på julafton och chilla):


[Fritz Klyka]

23:07
jag spelar wow
[Du]
23:07
åhh
hur ska du kunna slita dig i jul?
[Fritz Klyka]
23:07
haha
jag hde tänkt o spela wow på jul xD
men dissar det
allt för dig
för jag är jätte kör i dig <23
3
<3<3
kär
[Du]
23:11
hahahahhaha awesome
[Fritz Klyka]
23:12
FridA!
[Du]
23:12
asso du borde vara så himla tacksam xD om det inte vore
för mig skulle du sitta själv och spela dator på julafton
ja?
[Fritz Klyka]
23:12
Du är bättre än wow för mig
bli tillsammans med mig
[Du]
23:12
AWWW
det var nog det finaste du någonsin sagt till mig
men näää
jag är ju liksom upptagen
sorry :/
[Fritz Klyka]
23:12
men strunta i det :(:(
jag tar med dig till stjärnorna

Postat av: Bodil

Awww! Vad fint :D Inte konstigt att Sebbe är svartis hahaha XD lol

2010-12-20 @ 14:04:43
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0