igen

KALLT KALLT KALLT. Det var bara det. Nä men shit asso. Det är verkligen kallt. Skiiiiiiiitkallt. Men hur som helst. Hade en körlektion imorse. Det gick bra, jag dog inte, fick inte ens motorstopp hahah. Gah. Slapp precis ifrån att hålla ett tal sen i skolan, vi hann inte med mig 8D Sen var jag bad-girl och dissade bildfördjupningen för att läsa på till svenskaprovet jag skulle ha 2 timmar senare och inte hade läst på ett skit till. 2 timmars förberedelse (ENDAST, senaste lektionen vi hade på ämnet var 1,5 år sen), 77 sidor med info och 3 olika epoker att hålla reda på... det var nog inte det bästa prov jag skrivit. Det var iofs inte kulturhistoriaprovet jag gjorde förra veckan heller... Och jag har fortfarande inte gjort rapporten som ska in idag. Eller en utvärdering som skulle in för typ två veckor sen som jag kom ihåg idag och har lite ångest över för den kursen är typ avslutad nu eller nåt? FAILFAILFAAAAAIL. Men ska göra den nu i alla fall och låtsas som inget. O__________O MEN jag skrev i alla fall en massa på samhällsprovet. Så det så.

Kul att alla inlägg numera bara handlar om vädret, att jag failar skolan eller om Bring Me The Horizon.....

Postat av: Gnarlpine

SV: JAAA FÖR FAN. Åh fy, jag har fortfarande inte ens lyckats välja. Du gjorde också nationella eller? Plx gief zum tipz isåfall. Har noll koll på vad som är coolt att snacka om. Tycker alla texter i häftet är så jävla tråkiga ._.

2010-12-01 @ 20:49:06
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0