i sista minuten

Jahapp. Så var det sista december nu då. Idag/igår, beroende på hur man ser på det, kunde jag utmattad springa jublande från min sista körkortsteorilektion. Woho~~~ Gick en sväng med Sebastian förbi August och Pop, och sen spenderade jag någon desperat timme med att försöka hitta något nytt och snyggt till imorn eftersom jag kom på att jag inte hade någonting jag egentligen ville ha bara sådär (framförhållning? vad är det?). Det slutade med att jag på väg ut från Cubus fick syn på nånting och jag köpte klockan 18.01.23 en väldigt simpel men ganska charmig svart klänning. K-l-ä-n-n-i-n-g. Det är inte ofta det händer! Men snacka om sista-minuten-köp, hahah. Som sagt, väldigt enkel, men med rätt asseccoarer (som Erika så vänligt hjälper mig bygga upp ett ordentligt förråd av) kan det nog bli bra.

Detta är för övrigt (bild 1) mitt rum för närvarande, med ny ljusslinga och nya lakan, och (bild 2 uppenbarligen) mig i full vintermundering och kattväskan troget vid min sida. Jag har inte gått en dag utan Edgar med mig sen jag köpte honom, hahah!




Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0