left to do is crash and burn

Btw, mina nya glajjor är helt keffa, jag känner mig som en guldfisk i en skål och motoriken flög iväg ut genom fönstret. Mina händer verkar inte sitta ihop med min kropp, allt är dubbelt så långt bort som det egentligen är, och jag har inte stavat ett enda ord rätt på tangentbordet sen jag satte på mig dem.

Och nä, jag har inte rökt något.

Postat av: Anonym

SV: Haha, ne hon vet skillnad mellan råttor och hamster tro mig. Hade massa råttor när jag var liten så :'D Och, ja-a true story mammor är... eh, ja-a som dem är helt enkelt.



Aww, tack! :D Hmm... jag tror hamstern mer tillhör familjen nu så^^



Postat av: Anonym

SV: Nejnej! Så elak är jag inte :(((

Postat av: Anonym

SV: HAHAHA! Ahrå :3

2010-08-08 @ 22:12:00

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0