expertråd

Sebastian

Jag har så jävla tråkigt, ingen svarar

i telefon, eller så är dom upptagna,

jag skjuter mig snart i foten.

Jag vill göra grejjer, har setat inne i

flera dagar

22:51Jag

men gå ut och gå då :O:O eller gå och

lägg dig

22:52Sebastian

Har kört bil, är inte trött :/:/

22:56Jag

men spela lite gitarr, skriv en låt,

bygg ett korthus, vik en trana,

uppfinn en ny maträtt, duscha, träna

på att stå på händerna, baka

räkna sekunderna, räkna får, räkna

kängurus, lek att du är ett näbbdjur

(<3), bygg en tidsmaskin, lär dig

alla gorillaz låtar utantill...

22:57Sebastian

Hahaha, jo, men jag skulle hellre ha

någon att göra dom där sakerna

med xD

Men haha, näbbdjur, när jag sitter

hemma själv?

22:58Jag

ja! du kan träna tills du har en

perfekt imitation och så vips har du

ett helt eget partytrick

du kan ha värsta upptäcktsfärden

genom ditt rum från ett näbbdjurs

ynvinkel! 8D

23:00Sebastian

Hahahaha, många ensamma timmar

hemma? xD

Du låter lite väl insatt i det här

23:00Jag

nu vet jag inte alls vad du pratar om

23:00Sebastian

Visst visst sötnos ;);)


Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Hej! Du la 45 kronor i bud på den mörka chokladspegeln i min bloggshop och nu tänkte jag avsluta budandet, så du får köpa den :) Maila mig på adressen jag lämnar så fixar vi resten där ^^

2010-08-05 @ 14:49:04
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0