What's in my bag!? :DDD

Haha jag tycker det är så roligt när andra gör det här så jag tänkte att jag kan också göra det och så peppar jag eventuella läsare att göra samma sak, nämligen töm din väska och visa vad du har i den!


Det här är min favoritväska, men sen jag fick en Macbook går jag alltid runt med en datorväska från Dakine. Fast nu tyckte jag det var dags att den här fick ut och rastas lite så jag flyttade all my stuff till den igår. Skönt att inte ha mycket att släpa på på helgen, men ah. Det blir en del ändå, eftersom i min värld är väska = överlevnadskit. (Jag bor på landet och är hemma så sällan som möjligt, så jag har alltid med mig sånt jag behöver om jag inte sover hemma)


Så vad har jag gått omkring med nu i helgen? Märkpenna, p-piller, busskort, Novalucol, spegel, linsfodral, linsvätska, chopsticks (blev över efter sushin igår), Puccaplånbok (okmmer aldrig vilja skiljas från denna, den är underbar), läkerol, mer piller, försvarets hudsalva, tändare, mascara, pollenallergimedicin, astmamedicin, nycklar, rakblad med smart hållare (till hårklippning), mer läkerol och mina solglasögon.


Hörlurarna, mp3:n och de fingerlösa vantarna låg också i väskan. Resten är det som låg kvar i min datorväska (jag hade alltså inte med mig det här i helgen, men jag har det alltid när jag använder min vanliga ryggsäck): Hello Kitty Mints, Cupcake Mints, liquid eyeliner, ficklampa, uddar till en stiftpenna, usb-minnen, kam, sugg, hårspännen, en knapp, en tofs, supertunn tuschpenna, röd & svart kulspetspenna, stiftpenna, zippo-påse med plåster och alvedon, tic tac mints, zippopåse med läppstift och svart + vit kajal, Hello Kitty näsdukar och handkräm.

Ang alla halstabletter och mintpastiller: jag hatar att ha smaken av mat kvar i munnen när jag ätit, så jag vill kunna få bort den med en halstablett eller mint haha.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0