STUFF JUST HAPPENED

En ganska utmattad Frida rapporterar. I onsdags träffade jag Erika på H&M och hon visade ett par supersöta linnen hon skulle köpa. Jag blev kär och nu har alltså tvillinggarderoben utökats (vi köpte jätteofta likadana grejer lol) med två linnen med en glass respektive jordgubbe på. Jag är NÖJD. Sen åkte jag till Sebastian och vi var skittrötta båda två och ba fuck this så vi gick och la oss och sov ett par timmar, gick upp och åt, och gick direkt tillbaka till dvala efter det. Vi sov galet mycket med andra ord, med sovmorgon nästa dag och allt.

På torsdan shoppade jag och Bodil några kilo påskgodis var, och sen åkte jag och till Sebbe där jag för första gången i mitt liv fick se riktiga påskkärringar! Jag bor på landet så det är liksom inga som hittar hit... Robin (som också var där) och jag kunde konstatera att Sebastian var väldigt entusiastisk över att få ge godis till barn. Sprang omkring i huset helt lycklig. Hur som helst, på kvällen joinade jag Pop, Linus och Lukas mfl på AK för att se Jocke och de andra i Eternal Disorder spela. De var no less than awesome, men det var synd att de hade massa tekniska problem. Sen moshade jag med August och några till New Foundation = looool. Hahahhh slog i min käke på någons axel or whatever så den gör svinont idag... xxxhardxxxcorexxx.

Efter spelningen drog vi till August och spelade Halo. Jag suger fortfarande. Vid 12 var det bara Sebbe, Emil, August och jag kvar så vi åt kaviarmackor och apelsinjuice (det enda som fanns att äta, och Augusts far var spårlöst försvunnen) och försökte läsa varandras tankar. 90% av allt Sebbe och August tänkte på var relaterat till barn, sex eller både och. Jag <3 mina vänner. Ett undantag var när August tänkte frågan "ska vi döda Emil" (eller nåt) och Sebbe svarade "den får plats bland de andra". Vi konstaterade att de har en stack med kroppar någonstans, men eftesom Emil är typ 2 meter lång tror jag inte han får plats ändå. Eller som han själv uttryckte det: "You'll need a bigger bag"...

Idag gick vi upp vid 10, gick till Kronhallen och köpte 3 liter mjölk, pucko, cheerios, smör och färskt bröd och funderade på om Augusts farsa stuckit utomlands. Vi kom fram till egentligen borde August ringa honom och ge honom en utskällning om att han aldrig är hemma i tid, planerar något eller alls hör av sig eftersom det är det hans pappa brukar göra. Men efter att vi kommit hem igen och ätit frukost ett tag hörde vi hur någon vrålade "kaffeee" från ett av sovrummen. Så vi gjorde kaffe och bredde mackor till Augusts old man som varit ute och festat till 2 och var rätt bakfull. Snacka om ombytta roller, hihi.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0