What is living if you're already dead?

Jag är helt blåslagen... och jävligt nöjd med min helg. I fredags var vi och grillade i hamnen, det vanliga folket plus en hög med randoms. De andra grillade korv och bacon, Callé och jag grillade äpplen. Det var asmysigt, men shit vad kallt det varit utan eld, haha. Sen drog vi hem till August. Jag cyklade halva vägen men den började cykeln bara välta hela tiden så jag gav upp. På en balkong hittade vi några musiktvåor som vi råkade få med oss, plus lite andra charmiga människor. Jag blev alldeles lycklig när först Frida ba "du jag måste bara fråga en sak... den där ******* i din klass, vad tycker ni bildare om honom igentligen?" och sen Yngve sa typ samma sak och vi kom fram till alla tycker han är helt dum i huvudet (jag är en hemsk människa jag vet) och ger bildarna en dålig image haha ♥ i alla fall, jag hade så jävla roligt, och Galmin och jag hoppade och dansade så mycket att jag nästan dog :D partybuddies ftw! Kan meddela att förutom att han råkade ge mig en rejäl uppercut har jag på något sätt lyckats samla på mig omkring 14 blåmärken, en bula i huvudet samt a lot of hurt in general. Awesome!


I lördags åt vi någon slags mix av flingor, rostmackor, äppelpaj och sushi till frukost innan vi fixade Augusts trädgård. Sen drog han, Lukas och jag till Robin the birthdaykid och åt grillad majs för att sen återvända till August där vi chillade med vattenpipa (observera Augusts nya skönhet på den första bilden), Simpsons, Family Guy och en gammal thriller.


Var jävligt sliten när jag kom hem idag.... duschade för första gången sen i torsdags hahahah gud... skabb ♥ ska tydligen hämta pizza sen (farsan skäms fortfarande över att han skällde på bagarna för ett år sen när han trodde han fått fel men inte hade det, och vågar inte visa sig där) men det får fan bli i mjukisbyxor... orkar inte göra mer än att platta luggen. Tror jag ska sätta mig och kolla på film i tvrummet som jag annars utnyttjar typ... 4 gånger om året? Kan inte kolla i mitt rum för jag glömde laddaren till Mac:en hos August och jag orkar inte bråka med min stationära dator.

Vad har ni andra gjort i helgen? ^____^


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0