Unhappy :(

Damn. Mobintrubbel! Jag har en gammal Sony Ericsson Z610i, den är säkert 5 år gammal. Två personer har haft den innan mig och den börjar bli rätt sliten och har små egenheter för sig, så jag köpte en 'ny' mobil på Tradera. En T707, den nya versionen av den jag har. Jag fick den idag på posten. Den kom invirad i tidningspapper i orginalkartongen som inte ens var ihoptejpad, wtf??? I annonsen stod det "skicket är ok men på insidan är den mycket bra, skärmen är repfri och ingenting defekt", men den ser ut som att någon knutit den i ett snöre och släpat den efter sig varje dag. Den är ett halvår gammal och min 10x äldre, men min är så sjukt mycket helare och fräschare. Och jag har tappat den i marken flera gånger om dagen så länge jag haft den... Usch! Jag har redan betalat såklart, men fan den är så inte värd 1000 spänn. Har mailat snubben, och hoppas på att ta tillbaka mobilen och ge tillbaka pengarna men tror inte det. Varför skulle han vilja ha en superskabbig mobil hellre än massa pengar liksom. *edit* big motherfucking no sa han. Typ. Äh.

Och inte nog med det, Hampus har mina glajjor. Han lånade dem när vi sågs på chill, och retard som jag är gick jag därifrån utan dem. Fast jag klart och tydligt minns att jag såg dem på honom när jag gick! Vadå blind liksom. Hur som helst, det var galet fint väder idag med! Fåglar överallt och glitter i vattnet.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0