This is Radio Nowhere, is there anybody alive out there?

Bara för att jag har världens gulligaste pojkvän! När jag kom hem till honom igår hade han köpt den här jättegulliga PEZ-automaten till mig ^w^ jag älskar både PEZ-godiset och Hello Kitty så jag behöver knappt säga att jag blev superglad. Hihiihiihi. Jag är inte lättköpt alls, nejdå. (AHH vad tjejig jag känner mig nu, ska nog kolla på Matrix ♥ ikväll och njuta lite explosioner och ond bråd död för att jämna ut det lite)

Igår när jag kom hem duschade jag och sen färgade jag håret. När jag skulle skölja ur färgen några timmar senare var varmvattnet slut... DET SÖG. Fick gåshud över hela kroppen, ehe.

Idag hjälpte jag till när o-toosan sågade ved. Eller ja. Väldigt modern ved. Närmare bestämt långa rektangulära balkar... Staplarna ser mer ut som modern konst/mosaik än ved, haha. I alla fall, mina armar värker och det känns som att jag blivit misshandlad. Har träningsverk efter att ha sprungit runt och klättrat på hus igår, och så kånka runt på stora träbitar på det. Snacka om att va lagom mör när skolan börjar igen imorn.

Ahh, det finns så mycket jag vill göra/köpa men jag har jättedåligt med pengar den här månaden. Vill köpa nya Kawasaki-skor, en snygg keps, *hemlig* hårfärg, bleka rötterna, boka Meuwcon-biljett... men det får vänta. Kommer få 1300 i lön nästa månad i alla fall (för 2 ynka bilder, det är galet!) så det känns lite bättre. Har också stora planer med Johan och Jocke! Johan har typ samma frisyr som Peter Parker i Spiderman 3, så han ska cosplaya honom på krogen någon dag. Ta på sig kostym och dansa fult, och det är så fint att jag typ dör lite.

Postat av: linnea

du är så himla söt :)

2010-04-12 @ 19:00:37
Postat av: Frida - don't worry, be happy

Linnea: Tack så jättemycket! :DDDD hihi

2010-04-12 @ 19:09:22
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0