Peppermint for the win!

Tjoho, här är jag igen. I måndags firade jag våren och att jag fått lön med att köpa ett par nya skor. Älskar färgen! Här är my new babies ♥

Är fruktansvärt nöjd. DOCK är jag också lite heartbroken då bion begått den värsta synden man kan föreställa sig, de har nämligen SLÄNGT sina Alice in Wonderland posters. Jag var liksom där i lördags och checkade läget men då kunde de inte ge bort några affisher för filmen visades fortfarande, men Erika var där typ i går eller nåt och då hade de gjort sig av med hela lagret. Fan vad sur jag är, har liksom crave:at den där postern sen december. FUUUUUUUUUUU.

Hur som helst, igår klippte jag Sebbfish och jävlar vad stolt jag är! Det blev skitsnyggt. Han var fett orolig innan men både han och hans mor var supernöjda när jag var klar, HIHI. Billigast och skilligast i stan, that's me.

Äh. Imorse hade jag migrän och asont i magen men åkte till skolan ändå för att vara med och redovisa mitt miniprojekt. Det skulle vi tydligen göra nästa vecka så jag var där i onödan. Samma sak gäller Sebastian, som för en gångs skull började i samma tid som jag. Hans klass hade istället nationella provet i engelska som han inte skulle va med på eftersom han tentat av det redan, så han hade håltimme till 13. Vi båda var alltså i skolan typ en halvtimme, sen åkte vi tillbaka till honom och tittade på film istället.

Övrigt: Jag köpte ett par svingulliga örhängen på Kappahl idag, ser ut att komma direkt från en kinesisk teservis :D de till vänster är mina, men jag har ingen kamera utom mobilen och den är inte särskilt bra på närbilder så jag slänger med en bild på ett par andra med likadana pärlor.


Och nu kan jag inte låta bli att visa de här underverken jag hittade på www.theteatable.com:

så sjukt söta!



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0