ES LOCO

Jag och Hannah pratade lite om att man borde sminka sig med nagellack, inte som ögonskugga såklart men för att ha ett hjärta eller stjärna eller så som stannar kvar. Jag var faktiskt tvungen att prova, men det är ingenting jag rekommenderar. Det sved som in i helvete, och jag var tvungen att ta bort det med Aceton, haha.

Fick iallafall låna Sebbes PSP idag så jag har spelat lite Locoroco :)

Detär så guuuuulligt! HIHIHI. MAn ska bara vrida på världen så att blobbarna rullar/hoppar iväg dit de ska och samla grejer osv. Hehehe helt lagom stressande för mig (dvs inte alls stressigt). Kawaii!

På fredag ska nog jag, Räkan och Fish på bio och se Inglourios Basterds. Det ska bli awesome, plus att den är det Nycon i helgen. Weii! Tror jag ska va ama/shiro loli och Bodil Guro loli ^w^ can't wait! Dock kan nog inte älskling komma för jag tror Whatevercon är samma helg :(

Just det, jag dissade mattelektionen idag och hade så roligt att jag gick till tandläkaren istället. Inte så jättekul kanske, men mina tänder är friska och hela trots dagligt godisintag så jag är rätt nöjd ändå ^^

Övrigt: Bodil und moi har börjat kolla på Paprika mellan lektionerna, Robin fick visa leg för att köpa Monster energidryck på Pressbyrån; seriously WTF, mor hade gjort jättegod potatisgratäng med quorn till mej idag och jag gick emot mina standards och tog 2 portioner vilket givetvis resulterade i ont i magen, fick brev från Wilda idag (happycat!), jag har skrivit TVÅ brev, och imorn ska vi till Nävsjön för att... laga mat på stormkök eller nåt. Jag känner mig konstant yrslig och min verklighetsuppfattning är ltie rubbat, men hey det gör tillvaron lite inressantare. (Misstänker att bättre näringsintag och mer sömn skulle kunna göra nåt åt detta mn orkar inte göra nåt åt det) Nu tror jag att jag fått med omkring hälften av det jag planerade i alla fall, EN MINUT I TOLV. Fint. God natt meine freunde!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0