Rich Bitch ♥

Yeah, det fanns värsta trevliga breven till mig när jag kom hem! Ett svar från Wilda och ett brev FRÅN SN, jag fick pengar för illustrationen jag inte trodde räknades, yatta yatta yatta!♥ ♥♥ ♥♥♥♥ ♥ I GOT ZE MONEYS. Det ryktas även om att ett nytt jobb hägrar, där jag hoppas kunna smyga in lite misshandlade sjöjungfrur i, så jag kommer i alla fall ha lite pengar att lägga på hår när jag bestämt mig hur jag vill ha det, och om jag lyckas behålla pengarna så länge, lulz.

Ska försöka hålla i pengarna hårdare än min pojkvän iaf. Han har pratat ett tag om att spara nåt studiebidrag så att han kan köpa en keyboard (to learn to spela piano) men han ringde igår och berättade att han köpt en zippotändare för 200 spänn. Och nej, han röker inte. Han ska visst lära sig göra tricks med den... Oh well, bara han är lycklig.

Idag fick jag den geniala iden att ha äppelmos och kanel på pannkaka. Det var apgott. Har dock kommit på det en gång förut, så jag känner mig lite som Viktor nu :/



Random är bra, så jag avslutar med en somrig bild mor knäppte på mig und Benjamin i somras vid stendörren.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0