Första Popconmötet! Omg! ☆

(c)

YEAH!! Idag samlades Sebbe, jag, Linus och Isaac hos Pop och planerade Popcon 8D Det blir fucking awesome, och vi har kommit fram till en massa bra grejer och har massa sköna ideer. Jag har fett mycket jobb framför mig, och Bodil-chan, jag kommer verkligen behöva dig! Hmm vi har lite förslag på uppgifter till dej, bland annat skulle du få kunna sitta i Juice-baren om den blir av eller ha cupcakeskola, hehe. Men det var en ännu bättre grej som verkligen passar dej men jag minns den inte just nu. Jo just det, vi behöver en fotograf! ^_~ I alla fall får du gärna hjälpa mig med en poster och så!

Föreningsnamnet har vi spikat också, vi heter iKai. HEHE. Och jag är designansvarig, så jag har ritat loggan (J-rubikskub!!!1 Pop's idé ^^) och hållerpå och gör hemside-layouten O___O Det är stressigt och massa jobb men fan vad kul det är! Och hela dagen har varit aschill.

Och igår var vi på nån slags chillfest hos Hampus med lite andra musikare.

Hehe, innan vi skulle dit:
Sebbe: asso jag vet inte om jag vågar ta med dej.
Jag: Jaså?? Vadådå, tror du inte de vill ha med mej?
Sebbe: Det är inte det, men asso Hampus vill ligga med dej.
Jag: LOL varför då??? Han vet inte ens vad jag heter.
Sebbe: Nä men han vet vem du är kommer ihåg att han kallade dej för Julia och typ alla hårfärger du haft.
Jag: ...Stalkervarning.

Men det var mysigt och så i alla fall, lite random sådär. Och Sebbfish har visat att tändaren faktiskt är coolare än den verkade, så nu håller han på och tränar och ska lära sig massa trics. Det är faktiskt rätt grymt. Typ som Pyro i X-men!

Nu ska jag försöka hitta en tidning för jag tror att vi skule ha bestämt nåt omslag till fotolektionen imorn... Damn! Jag behöver sova.

Postat av: KawaiiKun

Hoppas det blir av, roligare med Konvent än vad jag anande mig ^^ hoppas det här blir en succé och att det verkligen blir av <3

2009-09-29 @ 19:11:29
URL: http://kawaiikun.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Alltså det blir av, det är bara lite oklart var vi får ha det :O Men det kommer bli ännu mysigare än Nycon :D <3

2009-09-30 @ 20:17:37
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0